Faktury i płatności

Dbając o Twoją wygodę proponujemy Ci wybór odpowiedniej dla Ciebie formy płatności za zlecenia dokonane za pośrednictwem naszego systemu zamówień online.

Płatność przelewem

Podczas składania zamówienia możesz je opłacić, korzystając z szybkich płatności internetowych. Możesz skorzystać również z płatności przelewem tradycyjnym. Dodatkowo po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie mailowe, gdzie znajdzie się kwota do zapłaty i numer rachunku. Po zaksięgowaniu środków zamówienie trafia do realizacji.

Płatność gotówką przy odbiorze

W przypadku wysyłki kurierskiej płatność realizowana jest bezpośrednio przy odbiorze paczki kurierowi. W przypadku odbioru osobistego płatności dokonujesz w naszym biurze. W szczególnych przypadkach możemy zażądać przedpłaty 100% lub zaliczki przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.

Płatność kartą płatniczą przy odbiorze osobistym

W przypadku odbioru osobistego możesz dokonać płatności kartą płatniczą. W przypadku wyboru tej opcji płatności nie jest doliczana dodatkowa prowizja.

Kredyt kupiecki

Ta forma płatności dostępna jest tylko dla naszych stałych kontrahentów oraz wybranych jednostek Administracji Publicznej. Klienci, którzy posiadają przyznane odroczone terminy płatności regulują swoje należności przelewem bankowym w ustalonym terminie od daty wystawienia faktury VAT. W przypadku nieterminowej płatności konto Klienta będzie blokowane (nie będzie możliwe złożenie kolejnego zamówienia) oraz nastąpi nieodwracalnie cofnięcie opcji kredytu kupieckiego. Za datę płatności uważa się datę wpływu środków na konto naszej firmy. Jeżeli jesteś zainteresowany opcją kredytu kupieckiego proszę o kontakt na adres e-mail: bok@ulotki.pl.

Faktury

Faktury VAT są wystawiane i wysyłane są na Twój adres e-mail po zrealizowaniu zamówienia. W każdej chwili są również dostępne do pobrania w Twoim panelu Klienta. Faktury VAT nie są dołączane do paczek z zamówieniem. Duplikat faktury VAT możesz zamówić pisząc do nas na adres e-mail: bok@ulotki.pl.

Zwroty należności

W przypadku anulowania zlecenia bądź też istniejącej nadpłaty na koncie Klienta możemy przeliczyć wpłacone środki na punkty PREMIUM, którymi możesz opłacić kolejne zamówienia w naszym systemie. W przypadku chęci otrzymania zwrotu przelewem zostanie pobrana opłata administracyjna w wysokości 20 zł brutto. Termin realizacji przelewu wynosi do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia chęci jego otrzymania. W przypadku dokonania zamiany nadpłaconych środków bądź ich zwrotu prosimy o kontakt na adres e-mail: bok@ulotki.pl.

Powered by MasterApps