Wizytówki

Informacje o produkcie
Wizytówki to „małe karteczki”, najczęściej wykonane na grubszym papierze, które służą do przekazywania ich osobom, z którymi się kontaktujemy, by miały one dostęp do naszych danych i by mogły się z nami bez problemu skontaktować. Na wizytówce zawarte są najczęściej dane: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres strony internetowej, stanowisko oraz logo firmy.

Wizytówka to najlepsza forma na zostawienie swojemu klientowi czy partnerowi w biznesie swoich danych kontaktowych, dzięki którym w prosty i przystępny sposób będzie w stanie się z Tobą skontaktować.

Należy pamiętać, aby wizytówka została zaprojektowana z głową. Aktualne trendy podążają w stronę ogólnej prostoty, porządku oraz stonowania kolorów. Nie ma najmniejszego sensu, aby zamieszczać wszystkie informacje o Twojej działalności na taki mały skrawek papieru. Wystarczą dane kontaktowe do Twojej firmy oraz adres strony internetowej, na której zainteresowana osoba znajdzie wszelkie potrzebne informacje.

Musisz zdawać sobie sprawę, że Twoja wizytówka nie będzie pierwszą i jedyną, jaką będzie posiadała osoba, której ją wręczysz. Warto poświęcić więcej czasu na przemyślenie projektu tak, aby wyróżnić się spośród masy podobnych do siebie wizytówek. Możesz pomyśleć o wyposażeniu swojej wizytówki w dodatkowe funkcjonalności, dzięki której będzie ona służyć nie tylko do kontaktowania się. Ciekawym pomysłem jest np. wydrukowanie na tyle wizytówki linijki. Jednak takie rozwiązanie będzie pasowało tylko do wizytówki prywatnej szkoły bądź korepetytora. Trzeba uruchomić swoją wyobraźnie, aby zaskoczyć odbiorcę.

W wizytówkach ważne jest również to, aby nie przesadzić z ilością elementów. Jeżeli wizytówka będzie przepełniona grafiką nie będzie przejrzysta i czytelna.

Do druku wizytówek wykorzystujemy papier matowy, błyszczący lub satynowany o gramaturze 300 lub 350g/m2. Wizytówki są drukowane najczęściej w klasycznym formacie 90x50mm. Zazwyczaj wybierane są wydruki jednostronne, jednak zdarzają się również wydruki dwustronne. Wszystko uzależnione jest od ilości informacji, jaką klient chce umieścić na wizytówce. Dodatkowo każdy klient może zdecydować o uszlachetnieniu swoich wizytówek folią matową, która nada im prestiżowego wyglądu.

Zdecydowanie warto pozostawiać wizytówki potencjalnym klientom nawet, jeśli w danym momencie nie będą zainteresowani Twoją ofertą. Jeśli kiedyś w przyszłości ktoś będzie szukał produktu bądź usługi z branży, którą reprezentujesz, to najpierw zadzwoni do Ciebie, ponieważ to właśnie Ciebie zna.

Pliki do pobrania

Nie wiesz co wybrać? Zadzwoń: telefon12 415 15 16 telefon535 ULOTKI
Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki.