Ulotki

Informacje o produkcie
Ulotki reklamowe to zdecydowanie najtańsza i jedna z najbardziej skutecznych form reklamy. Pozwalają zasięgnąć kluczowych informacji o firmie oraz zapoznać potencjalnego klienta z aktualną promocją czy ciekawym wydarzeniem.

Wykorzystanie ulotek ograniczone jest tylko i wyłącznie wyobraźnią twórcy. Mogą one pełnić rolę reklamową jak i informacyjną. Według badań przeszło 67% osób czyta ulotki. Ile procent z nich jest nimi zainteresowane na tyle, aby wejść w interakcję z firmą poprzez np. odwiedzenie strony internetowej? To już zależne jest w głównej mierze od grupy docelowej, do której kolportujesz Twoje ulotki oraz od samego jej wykonania.

Zdecydowanie większy odsetek Twoich potencjalnych klientów zwróci uwagę na otrzymaną ulotkę, gdy będzie ona wydrukowana na dobrym papierze, a projekt wykonany zostanie w czytelny sposób.

Należy zdawać sobie sprawę, że przy niewielkich nakładach efekty mogą być niezadowalające, dlatego warto zainteresować się większą ilością ulotek, tym bardziej, że przy zwiększeniu nakładu druku ulotek cena jednostkowa znacznie maleje.

Ulotki w przeciwieństwie to innych form reklamy nie są przeznaczone stricte dla jednej branży. Często swoje zastosowania znajdują w gastronomii, farmacji, branży ubezpieczeniowej czy motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców nie ogranicza się tylko do kolportażu na ulicach czy w dużych skupiskach ludzkich. Wielu z nich wykorzystuje ulotki do codziennej pracy. Dentyści wypisują na nich datę kolejnej wizyty, mechanicy termin kolejnego przeglądu czy zmiany oleju, a właściciele pizzerii dodają ulotki do każdego zamówienia, aby klient wiedział do kogo się zwrócić gdy zgłodnieje :)

Jeśli wykorzystujesz ulotki do reklamowania swoich produktów, warto wezwać do działania ich odbiorcę. Może to być kod rabatowy, bądź specjalnie na tą okazję przygotowana podstrona serwisu. Ważne aby osoba, która otrzymała daną ulotkę, była ograniczona czasowo: np. ,,Do końca miesiąca -10% z tą ulotką”.

Pomimo niewątpliwych zalet, jakimi dysponują ulotki takie jak niska cena, czy dowolność przy wyborze grupy docelowej, warto pamiętać też o ich słabych stronach, aby uczynić z nich zalety. Ulotki często jeszcze szybciej niż trafiły do odbiorcy, lądują w koszu. Skutecznym sposobem na to aby uczynić naszą ulotkę „koszoodporną” jest wykonanie jej projektu z głową. Nie można przesadzać z zalewem informacji czy barw. Ulotka to tylko mały kawałek papieru, który ma zachęcić do akcji (telefon, wejście na stronę internetową). Zadbaj o to, aby to w miejscu docelowym Twój klient znalazł wszystkie niezbędne informacje – nikt nie ma czasu ani ochoty czytać poematów zamkniętych na niewielkim skrawku papieru.

Dla naszych Klientów przygotowaliśmy specjalną ofertę druku ulotek i ulotek składanych. Możemy wykonać je praktycznie na każdym rodzaju papieru. Nasza oferta na stronie internetowej zawiera większość najpopularniejszych konfiguracji, zamawianych przez naszych Klientów. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego dla Ciebie produktu skontaktuj się z nami – w krótkim czasie otrzymasz od nas wycenę.

Pliki do pobrania

Nie wiesz co wybrać? Zadzwoń: telefon12 415 15 16 telefon535 ULOTKI
Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki.